close

LEROY SANCHEZ 本來是個YOUTUBER沒想到自己出歌了啊~

有一種看著孩子長大的感覺

從以前就超愛他的COVER,很有自己的味道,還有假音真的是超棒的啊

祝大家 聖誕節快樂啊啊啊啊啊~~~
又是一個孤單寂寞沒人陪的佳節嗎?
沒關係,我也是(誤 沒有啦哈哈
有我陪著你們啊
這一年,翻譯了很多我自己很喜歡的歌曲,也推薦給你們大家,很感謝你們一直陪著我,你們,就是我持續翻譯的的動力
這首歌,祝福大家聖誕節愉快  一起邁向新的一年吧!!

(對了因為這首歌找不到英文歌詞所以連英文都是我自己打的哦XD 希望你們能體會我一字一句的用心♡

I can't believe it's Christmas eve
我不敢相信,今天就是聖誕夜了
Been waiting forever
感覺像等了一輩子
Dreaming about just one thing
我一直夢想著一件事
And it's much better than candy or sweets
而這比糖果和甜點好上一百倍
Or white linen sheets
就連溫暖的白色亞麻被也比不上
Nothing can compare
沒有任何東西能敵過
To a kiss on your lips
在妳唇上輕啄的一吻
My hand on your hips
我靠著妳臀上的手
Wishing that you were here
心底盼望著此刻妳能在我身邊
Cause it's Christmas
因為聖誕節要到了
But something isn't right
但總覺得有點不對勁
When it's not you and I
當妳不在我身旁
Sitting by the fire
靠在溫暖的火爐旁取暖
It's my one desire
我心底最大的渴望
To be with you on Christmas
就是和妳一起共度聖誕佳節
And I will wait for you
我會一直等著妳
I know I'll make it through
我知道我忍過一切困難
Because I believe
因為我相信
This snowy eve
在這飄著細雪的傍晚
Ain't Christmas without you
再美好的聖誕節都因為沒有妳而失去光輝
Ooh ooh ooh 
嗚哦哦
It ain't Christmas without you
再美好的聖誕節都因為沒有妳而失去光輝
Ooh ooh ooh
嗚哦哦
It ain't Christmas...
沒有妳的聖誕節....

I hope that you and I could be
我希望妳和我可以
Together this one night
一起在這飄著雪的夜晚
I wish that underneath the tree
我喜希望在那棵閃著霓虹的聖誕樹下
There was something that just might take me to you
有著聯繫我倆的心的紅線
Oh things that I would do
我願意做任何事
Just to see you smile
只為了看到妳燦爛的笑容
I would jump up and shout
我會開心的手舞足蹈
I'd run all about
像瘋子般亂跑
And kiss you Titanic-style
獻上如傑克給蘿絲那熱情如火的吻
But something isn't right
但總覺得有點不對勁
When it's not you and I
當妳不在我身旁
Sitting by the fire
靠在溫暖的火爐旁取暖
It's my one desire
我心底最大的渴望
To be with you on Christmas
就是和妳一起共度聖誕佳節
And I will wait for you
我會一直等著妳
I know I'll make it through
我知道我忍過一切困難
Because I believe
因為我相信
This snowy eve
在這飄著細雪的傍晚
Ain't Christmas without you
再美好的聖誕節都因為沒有妳而失去光輝
Ooh ooh ooh 
嗚哦哦
It ain't Christmas without you
再美好的聖誕節都因為沒有妳而失去光輝
Ooh ooh ooh
嗚哦哦
It ain't Christmas...
沒有妳的聖誕節....

They say love is in the air
他們說愛瀰漫在空氣中
So I'll find you baby
所以我會大口的吸氣
Oh I swear that I don't care
哦 我發誓我不在乎
How long it takes me
我會追尋妳直到海枯石爛
Let's dream the night away
讓我們今晚大膽作夢
With my arms around you
我的雙臂緊緊擁著妳
Why am I not with you?
為什麼妳不在我身旁?
This Christmas
這個聖誕節
But something isn't right
但總覺得有點不對勁
When it's not you and I
當妳不在我身旁
Sitting by the fire
靠在溫暖的火爐旁取暖
It's my one desire
我心底最大的渴望
To be with you on Christmas
就是和妳一起共度聖誕佳節
And I'm coming to you
我正朝著妳的方向奔跑
I know I'll make it through
我知道我忍過一切困難
Because I believe
因為我相信
This snowy eve
在這飄著細雪的傍晚
Ain't Christmas without you
再美好的聖誕節都因為沒有妳而失去光輝
Ooh ooh ooh 
嗚哦哦
without you

沒有妳在身旁

Without ,without you

妳不在身旁

Ooh ooh ooh
嗚哦哦
It ain't Christmas without you
沒有妳的聖誕節,就不完整了


 

如果你喜歡我們的文章,請按個讚支持我們吧

你的一個讚將會是我們很大的動力


粉絲專頁

arrow
arrow

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()