close

Troye Sivan ((尖叫+撒花~~~
好吧認識我的應該都知道我最喜歡的歌手就是他了
他的音樂真的很棒 身為LGBT+的一份子他也幫助了很多不敢表現出真實自我的人
這整張專輯我都超愛,而這首歌給我的一個感覺就是一個正值青春年華的青年不想這麼早就被愛的束縛所綑綁

儘管自己也心痛不已,還是不想因為自己的自私而傷害了對方  
常常看到很多情侶 明明還是深愛著彼此 卻還是為了某些因素而導致分手或離婚

有在看youtube影片的應該都知道常常搞怪扮Miranda Sings的Colleen前陣子也和她的老公Josh離婚了

2個的影片我都看過了 看著他們那麼傷心的感覺害我也超心疼的啊啊啊
但是無論如何相信他們都是自己認為做出對的決定 希望他們都能夠努力走出情傷
好的這想必就是我這個魯蛇無法了解的事
這首歌真的很好聽 希望你們也會喜歡

 

[Verse 1]
As the smile fell from your face
你的嘴角垮下的那一刻
I fell with it
我的心,隨其墜落
Our faces blue
憂鬱之藍,籠罩我倆
There's a heart stain on the carpet, I left it
心之印記依然烙在毯上
I left it with you
那個我們一起留下的證明
Yeah, the truth is that I'm sorry
沒錯,事實就是我對你感到愧疚
Though I told you not to worry
即使我叫你別擔心
I'm just some dumb kid, trying to kid myself
我只是個傻孩子,試著欺騙自己
That I got my shit together
但我卻搞砸了所有事
 
[Pre-Chorus]
So go get running, won't you hurry
所以乘著這陣風,向前奔跑吧
While it's light out, while it's early
在夜深人靜之時,在你還沒陷的太深之前
Before I start to miss any part of this
趁我還來不及回想起我們在一起所有燦爛的回憶
And change my mind, whatever
 在我改變主意之前 請你快走吧
[Chorus]
I say I wanna settle down
我說我想著安定的生活
Build your hopes up like a tower
讓你的期望堆積成一座巨塔
I'm giving you the run around
我卻只是讓你白忙一場
I'm just a lost boy
我只是個迷途之子
Not ready to be found
還沒準備好被愛情征服
Not ready to be found
在迷宮般的人生道路中探索
I'm just a lost boy
我只是個迷途之子
Not ready to be found
找尋著自己的價值
 
[Verse 2]
I don't care much for locks on the window
我不在乎你為我在保護傘掛上的重重枷鎖
To keep me at bay
讓我待在安全的岸上
I'll leave you one last kiss on your pillow
我會在你枕邊留下最後深情的一吻
Before I fly away
在我展翅高飛之前
Yeah we knew from the beginning
沒錯,我們打從一開始就知道
That this wasn't never ending
總有一天,愛火會熄滅
Shouldn't stay too long
不該繼續在原地打轉
Cause we're both too young
因為我們都還太稚氣
To give into forever
無法去迎接不變的永恆
 
[Chorus]

 I say I wanna settle down
我說我想著安定的生活
Build your hopes up like a tower
讓你的期望堆積成一座巨塔
I'm giving you the run around
我卻只是讓你白忙一場
I'm just a lost boy
我只是個迷途之子
Not ready to be found
還沒準備好被愛情征服
Not ready to be found
在迷宮般的人生道路中探索
I'm just a lost boy
我只是個迷途之子

[Bridge] x2
So what are you waiting for
所以你還在等什麼?
Cause someone could love you more
下個轉角,你會遇見更愛你的人
I'm just a lost boy, lost boy
我只是個迷途之子
So what are you waiting for
轉身離開吧
Cause someone could love you more
我們愛的故事,就此打住
I'm just a lost boy, lost boy
我只是個迷途之子
 
[Chorus]
I say I wanna settle down
我說我想著安定的生活
Build your hopes up like a tower
讓你的期望堆積成一座巨塔
I'm giving you the run around
我卻只是讓你白忙一場
I'm just a lost boy
我只是個迷途之子
Not ready to be found
還沒準備好被愛情征服
Not ready to be found
在迷宮般的人生道路中探索
I'm just a lost boy
我只是個迷途之子
Not ready to be found
找尋著自己的價值


 

如果你喜歡我們的文章,請按個讚支持我們吧
 
你的一個讚將會是我們很大的動力
 
 
arrow
arrow

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()