close

這次是Passenger最新出的歌

超級輕巧悠閒的曲調,超適合剛開學陷入焦慮煩躁的你們~~

Passenger又再度用他獨特的唱腔為我們帶來有如沐浴在微風花香中的舒適感~
獻上( ´▽` )ノ

[Verse 1]
If you get out on the ocean
如果你想欣賞湛藍無邊的海洋
If you sail out on the sea
或者是在波光粼粼的海面上航行
If you get up in the mountains
又也許你想登上那支撐著世界脊梁的高山
If you go climbing on trees
帶著淳樸的笑顏攀著樹幹
Oh, through every emotion
哦,心情總是那麼的五味雜陳
When you know that they don't care
當你發現他們其實根本不在乎
Darling, that's when I'm with you
親愛的,這時我會陪著你
Oh, I'll go with you anywhere
噢,我願意伴你至天涯海角

[Verse 2]
If you get up in a jet plane
假如你想體驗搭乘噴射機翺翔天際的快感
Or down in a submarine
或者是乘著潛水艇在深海祕境中冒險
If you get onto the next train
又也許你想隨性自在的搭上一輛列車
To somewhere you never been
到從未聽聞過的新世界探索
If you wanna ride in a fast car
亦或是你希望來場熱血的兜風之旅
And feel the wind in your hair
感受著強風呼嘯著吹亂你的秀髮
Darling just look beside you
親愛的,看看你身邊這麼多美好的事物
Oh, I'll go with you anywhere
噢,我願意伴你至天涯海角

[Chorus]
Oh, and I will be with you
噢,我會一直陪著你
When the darkest winter comes
當冰冷的寒冬試圖結凍我們的牽絆
Oh, and I will be with you
噢, 我會一直陪著你
To feel the California sun
在加州和煦的暖陽下,那悄悄升溫的戀情
Oh, and I will be with you
噢,我會一直陪著你
In the night sounds and it's true
在蛩吟蟬鳴的襯托下,譜出的美妙戀曲
Oh, I'll go anywhere with you
噢,我願意伴你至天涯海角


[Verse 3]
If you get up in the hillside
若是你想狂野的奔馳在山腰上
If you ride out on the planes
駕駛一架夢幻飛機在空中盡情翺翔
If you go digging up dirt
或者是挖掘著地底古老的神蹟
If you go out dancing in the rain
亦或在漫漫細雨中跳著輕盈的步伐
If you go chasing in rainbows
如果你想循著彩虹的步道遨遊
Just to find the gold end there
只為找到那神祕的黃金傳說
Darling just look behind you
親愛的,轉身用不同的視野看看吧
Oh, I'll go with you anywhere
噢,我願意陪你至天涯海角

[Chorus]
Oh, and I will be with you
噢,我會一直陪著你
When the darkest winter comes
當冰冷的寒冬試圖結凍我們的牽絆
Oh, and I will be with you
噢, 我會一直陪著你
To feel the California sun
在加州和煦的暖陽下,那悄悄升溫的戀情
Oh, and I will be with you
噢,我會一直陪著你
In the night sounds and it's true
在蛩吟蟬鳴的襯托下,譜出的美妙戀曲
Oh, I'll go anywhere with you
噢,我願意伴你至天涯海角

[Chorus]
Oh, and I will be with you
噢,我會一直陪著你
When the darkest winter comes
當冰冷的寒冬試圖結凍我們的牽絆
Oh, and I will be with you
噢, 我會一直陪著你
To feel the California sun
在加州和煦的暖陽下,那悄悄升溫的戀情
Oh, and I will be with you
噢,我會一直陪著你
In the night sounds and it's true
在蛩吟蟬鳴的襯托下,譜出的美妙戀曲
Oh, darling I swear
哦,親愛的,我發誓
I'll go anywhere with you
我願意伴你至天涯海角

[Outro]
I'll go anywhere with you
我願意伴你至天涯海角
I'll go anywhere with you
我願意伴你至天涯海角
I'll go anywhere with you
我願意伴你至天涯海角
I'll go anywhere with you
永遠陪著你

 


 

 

如果你喜歡我們的文章,請按個讚支持我們吧
 
你的一個讚將會是我們很大的動力
 
 
 
arrow
arrow

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()