close

這首是感覺很多沒出現的Ellie Goulding的歌,也是最近要上映的電影"BJ有喜"的原聲帶之一~~
真的很愛Ellie的嗓音 總是那麼的輕柔自然~

從她還沒有紅的時候就喜歡上她了
這首歌的歌詞很美 我也覺得很好聽 希望大家也會喜歡~~!!

Fire and ice
烈焰與寒冰
This love is like fire and ice
這份愛,就像是冰火交融的產物
This love is like rain and blue skies
這份愛,就像是蔚藍晴空中的綿綿細雨
This love is like sun on the rise
這份愛,就像是散發出暖橘光芒的朝暾
This love got me rolling the dice
這份愛,讓我擲出命運的骰子
Don't let me lose
別讓我輸了這場人生賭局啊
Still falling for you
依舊墜入愛河
Still falling for you
看著你的笑容,醉心傾城

Beautiful mind
純潔無瑕的心靈
Your heart got a story with mine
你的心,刻下了我們走過的痕跡
Your heart got me hurting at times
你的心,有時會讓我心如刀割
Your heart gave me new kind of highs
你的心,讓我攀升到了一個新的境界
Your heart got me feeling so fine
你的心,讓我感到如此的安心
So what to do
我該怎麼辦呢
Still falling for you
依舊墜入愛河
Still falling for you
看著你的笑容,醉心傾城

It took us a while
白駒過隙,歲月匆匆
With every breath a new day
每天吸進的空氣,都有著你的熟悉味道
With love on the line
我們在名為愛情的空白紙上塗鴉
We've had our share of mistakes
我們都曾如懵懂小孩,做錯過事
But all your flaws and scars are mine
但是你所有的缺點和傷疤,我都願意包容
Still falling for you
依舊墜入愛河
Still falling for you
看著你的笑容,醉心傾城
And just like that
就像這樣,那麼的輕柔自然
All I breathe
呼吸的每一口空氣
All I feel
感受的每一件事物
You are all for me
你,永遠是我的
I'm in
只屬於我
And just like that
就像這樣,如此的輕柔自然
All I breathe
呼吸的每一口空氣
All I feel
感受的每一件事物
You are all for me
你,永遠是我的
No one can lift me, catch me the way that you do
沒有別人能同你如此輕易的看透我的心思,使我魂牽夢縈
I'm still falling for you
依舊墜入愛河
Brighter than gold
比黃金還要耀眼
This love shining brighter than gold
這段愛情閃爍的比黃金還要耀眼
This love is like letters in bold
這段愛情像是毫無畏懼的戰鬥勇士
This love is like out of control
這段愛情使你我失去控制
This love is never growing old
這段愛情如同永不凋萎的艷紅玫瑰
You make it new
你讓我每天的人生都精彩
Still falling for you
依舊墜入愛河
Still falling for you
看著你的笑容,醉心傾城

It took us a while
這花了我們一些時間
Because we were young and unsure
因為我們的青澀中挾帶著一絲懷疑
With love on the line
在那條禁忌的界線徘徊著
What if we both would need more
如果我們能夠大膽的跨出那一步
But all your flaws and scars are mine
但是你所有的缺點和傷疤,我都願意包容

Still falling for you
依舊墜入愛河
Still falling for you
看著你的笑容,醉心傾城
Still falling for you
依舊墜入愛河


And just like that
就像平常一樣,那麼輕柔自然
All I breathe
深吸了一口空氣
All I feel
感覺到了
You are all for me
你,是我的
I'm in
只,是我的
And just like that
就像平常一樣,那麼輕柔自然
All I breathe
深吸了一口空氣
All I feel
感覺到了
You are all for me
你,是我的
No one can lift me, catch me the way that you do
沒有別人能像你一樣牽引著我的心思,使我神魂顛倒
I'm still falling for you
依舊墜入愛河
Falling, crash into my arms
墮落,粉身碎骨
Love you like this
愛你到萬劫不復的地步
Like a first kiss
甜蜜如初吻
Never let go
永遠不放手
Falling, crash into my arms
墮落,粉身碎骨
Never breaking what we got
不會放棄我們擁有的
Still falling for you
我仍然與你一見鍾情
Still falling for...
至死不渝
And just like that
就像平常一樣,那麼輕柔自然
All I breathe
深吸了一口空氣
All I feel
感覺到了
You are all for me
你,是我的
I'm in
只,是我的
And just like that
就像平常一樣,那麼輕柔自然
All I breathe
深吸了一口空氣
All I feel
感覺到了
You are all for me
你,是我的
All for me
只,是我的
And just like that
就像平常一樣,那麼輕柔自然
All I feel is you
我只感覺的到你
All I feel is you
我只感受的到你
You are all for me
你是我的全世界
I'm still falling...
我仍然...
And just like that
就像平常一樣,那麼輕柔自然
All I feel is you
我只感覺的到你
All I feel is you
我只感受的到你
You are all for me
你是我的全世界
No one can lift me, catch me the way that you do
沒有別人能像你一樣了解我的心思,使我神魂顛倒
I'm still falling for you
依舊墜入愛河

 


 

 

如果你喜歡這篇文章請幫我們的粉絲專業案個讚好嗎

 

粉絲專頁

 

arrow
arrow

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()