close

這首是我非常喜歡的一個有點冷門的團體"R5"的比較有名的一首歌
感覺MV就是可愛可愛的 主唱也是可愛可愛的
感覺有種一見鍾情之後就愛到無法自拔的感覺~
無時無刻想的都是對方
各位是不是也有在自己心目中那樣的一個人呢?

Oh no, here we go
喔,不,又來了
Hear your voice on the radio
在廣播電台上聽見妳熟悉的聲音
Like every single song is about you, uh
而我心裡只縈繞著妳的身影
Every sec that we spent
我們一起度過的每一刻
Like cement stuck up in my head
就像黏著劑一樣牢牢記在我腦海
Got me so distracted and confused
讓我喪失集中力且困惑
Baby, I think I've lost my mind
寶貝,我覺得我已為妳失去理智
Feels like you crashed into my life
妳像墜機般跌入我心房
I keep on losin' track of time
時間什麼的對我來說完全不重要
I'm so messed up, yeah
我已經徹底瘋狂
I'm so messed up!
為妳而瘋狂
I can't remember what I did tonight
我不記得今夜做了什麼事
Or even yesterday
昨天的記憶也已被沖刷
Like dude, where's my car?
老兄,你知道我的車在哪嗎?
Excuse me, what's my name?
不好意思,我忘了我叫什麼名字?
Someone gave me these clothes
有人給了我這些衣服
I can't remember who
但我壓根不記得是誰
My mind's a total blank
我的思緒一片空白
But I just can't forget about you,
但我就是無法忘記妳
Ooh ooh oh (forget about you)
哦 哦 哦(忘記妳)
Think that it's comin' back
記憶如潮水般湧來
Something about the time we had
那些我們一起度過的美好時光
Wish that we would've been recordin'
真希望能有台時光錄影機把我們的回憶全部紀錄下來
So right, super tight
就是這樣,妳穿著緊身牛仔褲的模樣
Can't recall a thing last night
昨晚的事全部忘光光
But woke up with a smile in the morning
但今早卻帶著微笑自睡夢中醒來
Baby, I think I've lost my mind
寶貝,我覺得我已為妳失去理智
Feels like you crashed into my life
妳像墜機般跌入我心房
I keep on losin' track of time
時間什麼的對我來說完全不重要
I'm so messed up, yeah
我已經徹底瘋狂
I'm so messed up!
為妳而瘋狂
I can't remember what I did tonight
我不記得今夜做了什麼事
Or even yesterday
昨天的記憶也已被沖刷
Like dude, where's my car?
老兄,你知道我的車在哪嗎?
Excuse me, what's my name?(excuse me,what's my name?)
不好意思,我忘了我叫什麼名字?(不好意思,我忘了我叫什麼名字?)
Someone gave me these clothes
有人給了我這些衣服
I can't remember who
但我壓根不記得是誰給的
My mind's a total blank
我的思緒一片空白
But I just can't forget about you,
但我就是無法忘記妳
Ooh ooh oh (forget about you)
哦 哦 哦(忘記妳)
I just can't forget about you
我就是無法忘記妳
(Yeah, you, you, you)
(耶,妳,妳,就是妳)
Forget about you
忘記妳
(Oh, I just can't forget about you)
(喔,我就是無法忘記妳)
Which way is up? Which way is down?
哪邊是天?哪邊是地?
Can't stop this room from spinning 'round
沒有辦法阻止腦中的暈眩感
I'm floating high, high off the ground
感覺我漂浮在空中,遠遠的俯瞰著地平面
Caught in my head, can't get you out
妳的身影盤旋在我腦海,揮散不去
I can't remember what I did tonight
我不記得今夜做了什麼事
Or even yesterday
昨天的記憶也已被沖刷
Like dude, where's my car?
老兄,你知道我的車在哪嗎?
Excuse me, what's my name?
不好意思,我忘了我叫什麼名字?
Someone gave me these clothes
有人給了我這些衣服
I can't remember who
但我壓根不記得是誰
My mind's a total blank
我的思緒一片空白
But I just can't forget about you,
但我就是無法忘記妳
Ooh ooh oh (forget about you) 
哦 哦 哦(忘記妳) 
I just can't forget about you,  
但我就是無法忘記妳
Ooh ooh oh (forget about you)  
哦 哦 哦(忘記妳)
Oh, woah
喔 喔
Oh, oh, oh
喔~ 喔~ 喔~
Oh, whoah, oh
喔 喔~ 喔
Oh, oh, oh
喔~ 喔~ 喔~


 

如果你喜歡我們的文章,請按個讚支持我們吧
 
你的一個讚將會是我們很大的動力

 

粉絲專頁

arrow
arrow

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()