close

 

 這首是紅遍全球的Maroon5的歌曲~

可能在他們眾多夯歌中這首並不是那麼有名

但卻也是我非常喜歡的一首歌呢~

感覺就像是在這下著小雨,有著浪漫氣氛的星期天早晨,希望時間能過的慢一些,讓我和妳相處的更久一點<3

自己走在路上,聽著這首輕巧恬靜風的歌,也能讓我心情變的很好呢:))

希望大家喜歡~

 


 

Sunday morning rain is falling
星期天早晨,下著綿綿細雨

Steal some covers share some skin
偷了一些遮蔽物,我們互相取暖

Clouds are shrouding us in moments unforgettable
雲圍繞著我們起舞,那一刻美的令人難忘

You twist to fit the mold that I am in
妳悄悄的滲入我心靈

But things just get so crazy living life gets hard to do
當生活艱困時,一切事物都變得如此瘋狂

And I would gladly hit the road get up and go if I knew
但我願意面帶微笑的踏上這條充滿荊棘的道路,如果我知道

That someday it would bring me back to you X2
這條路的終點是妳

That may be all I need
妳就是我的世界

In darkness she is all I see
在闃黑中,她就是那唯一閃爍的燭光

Come and rest your bones with me
過來我身邊盡情的放鬆吧

Driving slow on sunday morning
在這星期天的早晨,我悠閒的開著慢車

And I never want to leave
真希望這一切能夠永存

Fingers trace your every outline
用手指描繪妳完美的曲線

Paint a picture with my hands
用我溫暖的手為妳作一幅畫

Back and forth we sway like branches in a storm
我們隨風搖擺,像是在暴風雨中頑強的樹枝

Change the weather still together when it ends
不管是什麼天氣,都不能分離我們倆

That may be all I need
妳就是我的世界

In darkness she is all I see
在闃黑中,她就是那唯一閃爍的燭光

Come and rest your bones with me
過來我身邊盡情的放鬆吧

Driving slow on sunday morning
在這星期天的早晨,我悠閒的開著慢車

And I never want to leave
真希望這一切能夠永存

But things just get so crazy living life gets hard to do
但當生活艱困時,一切事物都變得如此瘋狂

Sunday morning rain is falling and I’m calling out to you
在這下著傾盆大雨的星期天早晨,我正呼喚著妳

Singing someday it’ll bring me back to you
哼唱著小曲,希望有一天妳能回到我身邊

Find a way to bring myself back home to you
我會想辦法追回妳的

And you may not know
妳也許不知道

That may be all I need
妳就是我的世界

In darkness she is all I see
在闃黑中,她是那唯一閃爍的燭光

Come and rest your bones with me
過來我身邊盡情的放鬆吧

Driving slow? 
留在我身邊久一點吧?


 

粉絲專頁

arrow
arrow
    全站熱搜

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()