close

終於等到了Avril出新歌啊啊啊啊~~
據說她之前得了萊姆病 所以很久沒聽到她的消息
還跟One ok rock一起合作
我覺得還蠻好聽的~~前面飆高音聽的很爽XDDD
希望你們喜歡

[One Ok Rock:]
You always call me full of regret
妳總是等悔恨淹沒妳時才不知所措的向我求救
You want me to save you again
妳期待我為妳搞定一切
All these years, the days go by
歲月如梭,日子一天一天的過
I've seen you fall a million times
我知道妳在荊棘路上跌倒了很多次
Everybody makes mistakes
但每個人都曾犯錯

[Avril Lavigne:]
It feels so hard to watch you hurt
看到你受傷,我的心如刀割
From the pain, a lesson learned
但你又何嘗不是從失敗得到經驗的?
This is how you find your way
這是我們踏向成功的步伐

[One Ok Rock:]
It feels so hard, I've been there too
這種苦痛,我也曾感受過
Sky so dark, no way through
天空如此灰暗,層層烏雲籠罩著我
Stories only scars can tell
那些難受只有身上一條條的傷疤能證明

[Avril Lavigne:]
I've go so much love for you, my friend
我們的友誼堅定如金,我的朋友
Ride or die until the end
要不站起來大步向前,否則你只能永遠在荊棘叢中打轉
But only you can save yourself
只有你能掌握自己

[One Ok Rock & Avril Lavigne:]
You just have to listen, listen
你只需要用心傾聽
I hope that you know
我希望你能了解
Listen, listen
用心傾聽
I won't let you go
我不會
I wish you I could save you from the pain you've been through
我希望我能幫你脫離苦海
And all I can tell you is the best thing to do
而我能告訴你的只有最重要的那件事
You've gotta listen, listen
你需要用心傾聽
Listen, listen
用心傾聽
Listen, listen
用心傾聽
To your heart
去聆聽你心底的聲音

Listen, listen
用心傾聽
Listen, listen
用心傾聽

Listen, listen 一つだけ
Listen, listen 信じよう
降り止まない雨などない
And all I can tell you is the best thing to do
而我能告訴你的只有最重要的那件事
(You gotta)
你需要
Listen, listen
用心傾聽
Listen, listen
用心傾聽
Listen, listen
用心傾聽
To your heart
去聆聽你心底的聲音
Listen, listen
用心傾聽
To your heart
去聆聽你心底的聲音


如果你喜歡我們的文章,請按個讚支持我們吧

你的一個讚將會是我們很大的動力


粉絲專頁

arrow
arrow
    全站熱搜

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()