close

感覺the chainsmokers最近常出新歌啊~而且都是超級膾炙人口的神曲

I can't keep you from harm
我無法保護你不受到外在的傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我願燃燒自己,只為照亮你
 
有如狂風中的殘燭,即使知道繼續燃燒下去,總有一天燭油會流盡,化為一縷煙,卻仍是願意為了那個他綻放自己僅有的光芒

在此獻上翻譯

 

 
 

 

[Verse 1]
Down to my last match fire I touch just to feel
劃下我手中最後一根火柴,去感受
Why is it easier to burn than it is to heal?
為什麼烈焰吞噬總比修補治癒來的容易?
 
[Pre-Chorus]
Out in the cold you've been
你獨自處於寒霜之地
I begged you to come back in
我乞求你回到我溫暖的身邊
But I can't do this again
但我不能再一次冒險
 
[Chorus]
I can't keep you from harm
我無法保護你不受到外在的傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我願燃燒自己,只為照亮你
I can't go on and on
我不能再繼續下去
Setting fires to keep you warm
燃燒自己,照亮你
I can't keep you from harm
我無法保護你不受到外在的傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我願燃燒自己,只為照亮你
I can't go on and on
我不能再繼續下去
Setting fires to keep you warm
燃燒自己,只為照亮你
 
[Post-Chorus]
I can't
我不行
I can't go on and on
我不能再繼續下去
Setting fires to keep you warm
燃燒自己,只為照亮你
 
[Verse 2]
I've been looking for answers I don't want to hear
我一直在找尋著我不願面對事實
Chest to chest with you I'm staring into a mirror
和你面對面,如凝視一面懸鏡
 
[Pre-Chorus]
Out in the cold you've been
你獨自處於寒霜之地
I begged you to come back in
我乞求你回到我溫暖的身邊
But I can't do this again
但我不能再一次冒險
 
[Chorus]
can't keep you from harm
我無法保護你不受到外在的傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我願燃燒自己,只為照亮你
I can't go on and on
我不能再繼續下去
Setting fires to keep you warm
燃燒自己,只為照亮你
can't keep you from harm
我無法保護你不受到外在的傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我願燃燒自己,只為照亮你
I can't go on and on
我不能再繼續下去
Setting fires to keep you warm
燃燒自己,只為照亮你
 
[Post-Chorus]
I can't
我不行
I can't go on and on
我不能再繼續下去
Setting fires to keep you warm
燃燒自己,只為照亮你
 
[Bridge]
What would I do?
我該怎麼做?
What I wouldn't do to save you
為了拯救你我願意做任何事
What would I do?
我該怎麼做?
What I wouldn't do to save you
為了拯救你我願意做任何事
 
[Chorus]
I can't keep you from harm
我無法保護你不受到外在的傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我願燃燒自己,只為照亮你
I can't go on and on
我不能再繼續下去
Setting fires to keep you warm
燃燒自己,只為照亮你
can't keep you from harm
我無法保護你不受到外在的傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我願燃燒自己,只為照亮你
I can't go on and on
我不能再繼續下去
Setting fires to keep you warm
燃燒自己,只為照亮你
 
[Post-Chorus]
I can't
我不行
I can't
真的不行
I can't go on and on
我不能再繼續下去
Setting fires to keep you warm
燃燒自己,只為照亮你
I can't
我不行
I can't
真的不行
I can't go on and on
我不能再繼續下去
Setting fires to keep you warm
燃燒自己,只為照亮你
 

 

 

如果你喜歡我們的文章,請按個讚支持我們吧
 
你的一個讚將會是我們很大的動力
 

 

 
arrow
arrow

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()