close

哇 好久不見的天團one republic終於帶了一張讓廣大粉絲期待的新專輯回來了

這首future looks good 裡的歌詞真的很雙關欸

說future looks good又說you are my future 所以就是等於you are good嘍

腦筋急轉彎的概念

總之期待10月帶著好聽歌曲的他們也和這首歌一樣future looks good嘍

Woke up starin' at this, starin' at this empty room
從溫暖的夢鄉中睜開雙眼,睡眼惺忪的環視這間空蕩蕩的房間
Looked at thousand different pictures that your mother took of you
端詳著千百張妳的媽媽為妳拍攝的照片
You see I had this crazy dream last night - this man, he talked to me
我昨夜做了一個不可思議的夢,有個男人告訴我
He told me everything that's good and bad about my history
他向我娓娓道出在人生的道路上會遇到的所有美好和挫折

But he said that you are, you are the future
但是他和我說,妳是,妳就是我的未來
He said that you are, you are the future
他和我說,妳是,妳就是我的未來
And the future looks good
而那看起來是多麼的美好
The future looks good
妳是多麼的美好

Oh call me any time that every time you're losin' it
當妳沮喪難過的時候,一通電話,我會陪在妳身邊
And tell me anyone and everyone who makes you feel like shit
告訴我欺負妳的人是誰
Because you know anybody, everybody else can lie
因為妳知道在這由謊言所編織而成的世界不能相信任何人
But honey I won't see you with a, see you with a broken set of eyes
但寶貝我不會用偏執的角度看待妳,我會用心保護妳

I swear that you are, you are the future
我發誓,妳是,妳就是我的未來
I swear that you are, you are the future
我發誓,妳是,妳就是我的未來
And the future looks good
而那看起來是多麼的美好
Oh, yeah
喔耶
The future looks good
妳是多麼的美好
Oh, yeah
喔耶


The future looks good
而那看起來是多麼的美好
Oh, yeah
喔耶
The future looks good
妳是多麼的美好
Oh, yeah
喔耶

You, you, you
妳 妳 妳
You, you, you
妳 妳 妳

Woke up starin' at this, starin' at this empty room
自溫暖的夢鄉中睜開雙眼,睡眼惺忪的環視這間空蕩蕩的房間
Looked at thousand different pictures that your mother took of you
端詳著千百張妳在照片中的甜美笑顏

 

 


 

 

如果你喜歡我們的文章,請按個讚支持我們吧
 
你的一個讚將會是我們很大的動力

 

粉絲專頁

arrow
arrow

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()