close

終於又釋出了第3首歌啊~~
也是輕柔的,用吉他細細譜出的一首情歌
聽第一次的時候覺得超有我媽(50)年代的歌的感覺XDDD
這首歌傾訴著對心愛女孩的愛戀,希望對方對自己也有相同的感覺
終於最近又開始有好聽的歌了啊
希望你們也喜歡這首歌~

 

[VERSE]
You are the one, girl
你是我的唯一,女孩
You know that it's true
你知道這不滅的事實
I'm feeling younger
我的心志日漸青春
Every time that I'm alone with you
每當倘佯在只屬於妳我的時間

[PRE-CHORUS]
We were sitting in a parked car
我們坐在一輛停駛的車上
Stealing kisses in a front yard
在前院感受從妳唇上傳來的溫度
We got questions we shouldn't had asked but
我們問了問了不該問的問題,但

[CHORUS]
How would you feel
在你心中的我是什麼樣子
If I told you I loved you
如果我告訴妳我愛妳
It's just something that I want to do
我想傾訴我的情感,讓妳也知道
I'm taking my time, spending my life
我花了一天又一天的時間
Falling deeper in love with you
盡我所能的更加深愛妳
So tell me that you love me too
所以,請告訴我妳對我也有相同的感覺

[VERSE]
In the summer, as the lilacs bloom
盛夏時分,薰衣草花綻放
Love flows deeper than a river
愛的波濤來的河水還要急
Every moment that I spend with you
當我和妳在一起的時光


[PRE-CHORUS]
We were sat upon our best friend's roof
我們坐在朋友的屋頂上
I had both of my arms around you
雙臂緊緊的擁住妳
Watching the sunrise replace the moon
看著朝暾的橘黃色光芒吞沒月光微弱的殘骸

[CHORUS]
How would you feel
在你心中的我是什麼樣子
If I told you I loved you
如果我告訴妳我愛妳
It's just something that I want to do
我想傾訴我的情感,讓妳也知道
I'm taking my time, spending my life
我花了一天又一天的時間
Falling deeper in love with you
盡我所能的更加深愛妳
So tell me that you love me too
所以,請告訴我妳對我也有相同的感覺

[PRE-CHORUS]
We were sitting in a parked car
我們坐在一輛停駛的車上
Stealing kisses in a front yard
在前院感受從妳唇上傳來的溫度
We got questions we shouldn't had asked but
我們問了問了不該問的問題,但

[CHORUS]
How would you feel
在你心中的我是什麼樣子
If I told you I loved you
如果我告訴妳我愛妳
It's just something that I want to do
我想傾訴我的情感,讓妳也知道
I'm taking my time, spending my life
我花了一天又一天的時間
Falling deeper in love with you
盡我所能的更加深愛妳
So tell me that you love me too
所以,請告訴我妳對我也有相同的感覺
Tell me that you love me too X2
請告訴我妳也愛我

 


 

如果你喜歡我們的文章,請按個讚支持我們吧

你的一個讚將會是我們很大的動力

粉絲專頁

arrow
arrow

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()