所以說 這個MV到底是怎樣啦
也太可愛了吧他們XDDD 傑尼龜別跑!!!!!
Maroon5終於出新歌了啊~~真的等好久了
一直沒翻 直到段考後才有空 小心被刷版(誤
整首歌一直重複的唱,超洗腦的
雖然我是覺得還蠻好聽的 但是一刷MV留言國外網友真的罵的好慘啊

不過很是有很多人很開心他們終於回歸了啦(還是只有我
超可愛MV+Adam性感嗓音=pen pineapple Apple pen(誤XDDDD
好啦在此獻上段考後剛出爐的翻譯
I don't wanna know my test grade!!!!!!!!!!

 

 

[Adam Levine:]
I don't wanna know, know, know, know
我一點都不想知道
Who's taking you home, home, home, home
今晚誰要帶妳回家
I'm loving you so, so, so, so
我對妳的愛是如此深厚
The way I used to love you, no
一直都沒有變
I don't wanna know, know, know, know
我一點都不想知道
Who's taking you home, home, home, home
今晚誰要帶妳回家
I'm loving you so, so, so, so
我對妳的愛是如此深厚
The way I used to love you, oh
一直都沒有變
I don't wanna know
我一點都不想知道

Wasted (wasted)
完美如妳
And the more I drink the more I think about you
我喝的越多,妳的身影越深刻的浮現在腦海
Oh no, no, I can't take it
喔,不,我不能再想
Baby every place I go reminds me of you
寶貝我走到哪 想的都是妳
Do you think of me? Of what we used to be?
妳會想起我嗎?想起當時我們在一起的燦爛回憶?
Is it better now that I'm not around?
還是沒有我,妳活的更好?
My friends are actin' strange, they don't bring up your name
我的朋友們談吐遲疑,小心的不提起妳的名字
Are you happy now?
妳現在過的開心嗎?
Are you happy now?
沒有我,正常如昔?


I don't wanna know, know, know, know
我一點都不想知道
Who's taking you home, home, home, home
今晚誰要帶妳回家
I'm loving you so, so, so, so
我對妳的愛是如此深厚
The way I used to love you, oh
一直都沒有變

And I every time I go out, yeah
每次我一出門
I hear it from this one, I hear it from that one
我聽左聞右
Glad you got someone new
很高興妳找到了新歡
Yeah, I see but I don't believe it
我親眼看到卻無法相信
Even in my head you're still in my bed
即使在我腦海中,妳依然躺在我床上
Maybe I'm just a fool
也許我就是個愚人

Do you think of me? Of what we used to be?
妳會想起我嗎?想起當時我們在一起的美好回憶?
Is it better now that I'm not around?
還是沒有我,妳能夠活的更好?
My friends are actin' strange, they don't bring up your name
我的朋友們談吐遲疑,小心的不提起妳的名字
Are you happy now?
妳現在過的開心嗎?
Are you happy now?
沒有我,正常如昔?


I don't wanna know, know, know, know
我一點都不想知道
Who's taking you home, home, home, home
今晚誰要帶妳回家
I'm loving you so, so, so, so
我對妳的愛是如此深厚
The way I used to love you, no
一直都沒有變
I don't wanna know, know, know, know
我一點都不想知道
Who's taking you home, home, home, home
今晚誰要帶妳回家
I'm loving you so, so, so, so
我對妳的愛是如此深厚
The way I used to love you, oh
一直都沒有變

[Adam Levine:]

I don't wanna know, know, know, know
我一點都不想知道
Who's taking you home, home, home, home
今晚誰要帶妳回家
I'm loving you so, so, so, so
我對妳的愛是如此深厚
The way I used to love you, no
一直都沒有變
I don't wanna know, know, know, know
我一點都不想知道
Who's taking you home, home, home, home
今晚誰要帶妳回家
I'm loving you so, so, so, so
我對妳的愛是如此深厚
The way I used to love you, oh
一直都沒有變
I don't wanna know
我一點都不想知道
I don't wanna know, know, know, know
我一點都不想知道
Who's taking you home, home, home, home
今晚誰要帶妳回家
I'm loving you so, so, so, so
我對妳的愛是如此深厚
The way I used to love you, oh
一直都沒有變
I don't wanna know

我一點都不想知道

 


 

 

如果你喜歡我們的文章,請按個讚支持我們吧
 
你的一個讚將會是我們很大的動力
 
 
arrow
arrow

    我是魚,我愛貓。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()